lunes, 28 de septiembre de 2009

BASE HUMANA


Fai un par de días saudéi a un amigo que me dixo que iba a unha manifestación a Vigo a favor dos dereitos dos animáis. Non teño nada en contra de ningunha manifestación, e menos en contra dos dereitos dos animáis, algo que práctico diariamente a nivel individual, pero tamén me pregunto: "Nunha sociedade donde se permite xá que unha rapaza de 16 anos poida decidir legalmente parar/rematar unha nova vida dun semellante, e o resto dos semellantes non se manifesten a favor dos dereitos dese animal ... ¿qué sentido tén que pidas dereitos para outros animáis, si non respetamos os da nosa propia especie?". 

Eso foi o que me veu á cabeza ó escoitar ó meu amigo. Contesteille: "Bueno tío, pos que teñades bo día", pero no fondo estaba pensando que estamos a perder a nosa base humana

No hay comentarios:

Publicar un comentario